loading...
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم
آرشیو تیتراژ فیلم و سریال

آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 565 جمعه 11 اسفند 1391 نظرات (2)

محسن چاووشی

 

دمو آلبوم جدید و بسیار شنیدنی از محسن چاوشی به نام من خود آن سیزدهم

خواننده و آهنگساز : محسن چاوشی

لطفا برای حمایت از محسن چاوشی عزیز این آلبوم را به صورت اورجینال تهیه کنید

 

کیفت 128

01_Ghalat_Kardam_Ghalat_.mp3

02_Ko_Be_Ko.mp3

03_Ramidim.mp3

04_Negar.mp3

05_Setamgar.mp3

06_Shirmarda.mp3

07_I_Myself_Am_The_Thirteen_.mp3

08_Ghoraze_Chib.mp3

09_Bahrame_Gor.mp3

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مدیر برنامه امیر کوثری در تاریخ 1391/12/12 و 17:28 دقیقه ارسال شده است

سلام و درود بر مدیریت سایت من مدیر برنامه امیر کوثری هستم از شما تقاضا دارم از لینک زیر آلبوم امیر کوثری را برا دانلود در سایت خود قرار دهید پس از درج در سایتتان در همین لینک که دادم نظر دهید و اطلاع دهید تا جزء حامیان شوید.سپاس
http://www.musicbesaz.tk/post/67
پاسخ : باشه حتما
ولی قبلش باید با این ایممیل در ارتبط باشید

Ehsank75@yahoo.com

این نظر توسط مدیر برنامه امیر کوثری در تاریخ 1391/12/12 و 17:11 دقیقه ارسال شده است

سلام و درود بر مدیریت سایت من مدیر برنامه امیر کوثری هستم از شما تقاضا دارم از لینک زیر آلبوم امیر کوثری را برا دانلود در سایت خود قرار دهید پس از درج در سایتتان در همین لینک که دادم نظر دهید و اطلاع دهید تا جزء حامیان شوید.سپاس
http://www.musicbesaz.tk/post/67


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    بهترین خواننده ایرانی
    آمار سایت
  • کل مطالب : 128
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 291
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 86
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 132
  • بازدید ماه : 435
  • بازدید سال : 4,455
  • بازدید کلی : 368,734
  • کدهای اختصاصی